Motor-Dvojtaktní jednoválec POLINI
Výkon motoru-10,5 Hp
Chlazení-kapalina
Vrtání a zdvih-
Objem-49,8 ccm
Kompresní poměr-
Výfukový systém-Racing-ARROW
Karburátor-PHBN-19-DELL ORTO
Zapalování-elektronické POLINI
Druh paliva-2 bezolovnatý benzín
Startér- nožní
Spojka-odstředivá v oleji
Převodovka-automatická jednostupňová
Rám-z ocelových trubek-dělený
Přední brzda-hydraulická FORMULA
Přední brzdový kotouč-216 160 mm GALFER Racing
Zadní brzda-hydraulická FORMULA
Zadní brzdový kotouč-216 160 mm GALFER Racing
Přední kolo-128243 FA BA Racing
Přední pneumatika-2,50 x 128243 PIRELLI Scorpion
Zadní kolo-108243 FA BA Racing
Zadní pneumatika-2,75 x 108243 PIRELLI Scorpion
Přední zavěšeníhydraulické 216 32mm MARZOCCHI
Zdvih předního zavěšení-140 mm
Zadní zavěšenícentrální hydraulický tlumič-PAIOLI
Zdvih zadního zavěšení-180 mm
Nádrž-3 litry
Váha- 42 kg
Výška sedadla-640 mm
Celková délka-1450 mm
Celková šírka- 720 mm
Celková výška-850 mm
Výška podvozku-210 mm
Rozvor-1050 mm
Motocykl se skládá z nejkvalitnějších dílů
Technologie jaké používají velké motocrossové motocykly
1. Používáme velmi kvalitní sportovní motory od renomované italské firmy POLINI, která je známá na celém světě svými kvalitními motorovými jednotkami.
2. Pro naše motocykly používáme reacingové karburátory POLINI vyráběné speciálně pro naše motocykly od modelové řady 2015.
3. Uložili jsme přední hydraulickou vidlici MARZOCCHI na kuželíková ložiska jako používají velké motocrossové motocykly, což zajišťuje kvalitní řízení a dlouhodobou výdrž.
4. Zadní vidlici jsme prodloužili kvůli zlepšení stability jak na rovině, tak v kopcíchi v zatáčkách, což významně pomáhá využití trakčního výkonu motoru.
5. Zadní vidlici jsme uložili na speciální 4 ks jehličkových ložisek, které zajišťují kvalitní jízdní vlastnosti a dlouhodobou výdrž a jsou kryté speciálními gufery, stejně jako používají velké motocrossové motocykly.
6. Zadní centrální tlumič shock absorber je vyráběn firmou PAIOLI speciálně pro naše motocykly na zakázku. Je odladěn a má nastavování tvrdosti a tlumení stejně jako u velkých motocyklů.
7. Sedadlo je vyráběno speciálně pro naše motocykly z nejkvalitnějších materiálů a z ohledem na ergonomii posedu jezdce, tak aby se mohl velmi dobře pohybovat a vyvažovat motocykl při jízdě.
8. Rám je vyvinut tak, aby měl co největší tuhost, minimální kroucení a vysokou výdrž pod vysokým zatížením. U rámu jsme zavedli další významné konstrukční opatření jako mají velké motocykly, a to takové, že jsme zadní část rámu udělali oddělitelnou, aby se v případě potřeby dala snadno demontovat. Není tedy třeba měnit kompletně celý rám.
9. Vylepšili jsme a zjednodušily zadní část rámu.
10. Použili jsme nejkvalitnější řetězy DID, které nám tato renomovaná japonská firma vyrábí na zakázku.
11. Máme novou vylepšenou palivovou nádrž od nizozemského specialisty na výrobu palivových nádrží, vyráběnou speciálně pro nás.
12. Používáme velmi kvalitní kola od italské firmy FABA, která je specialista na výrobu kvalitních kol pro racingové motocykly. Zde jsme použili nový zadní náboj kola, který zajišťuje vysokou výdrž kol bez poruch.
13. Používáme technologicky nové zadní rozety z duralu.
14. Firma GALFER nám vyrábí speciální brzdové kotouče na míru, které zajišťují vynikající brzdné vlastnosti v náročném terénu a mají samočisticí schopnosti.
15. Rukojeti používáme od specialistů na kvalitní crossové a racingové rukojeti značky DOMINO a ARIETE, které zajišťují vynikající vlastnosti držení motocyklu. Tyto firmy používají nejnovější materiály a technologie.
16. Při řešení plastů a blatníků montujeme zadní blatník samostatný, jako mají velké motocykly, což umožňuje snadnou a rychlou výměnu v případě jeho poškození.
17. Na motocyklu jsme použili speciálně vyrobené samolepky s vysokou odolností vůči vnějším podmínkám.
18. Italská renomovaná firma ARROW nám vyrábí a dodává výfukové systémy, vyrobené přímo na naše motocykly, které jsou odladěny na zkušebním zařízení DYNOJET. Takto speciálně vyrobené výfukové systémy zvyšují výkon na našich motocyklech.
19. Používáme kvalitní alu chladiče od renomované rakouské firmy WP RADIATOR, které zajišťují vynikající chladící vlastnosti i ve vysokých teplotách a náročných podmínkách a jsou tak základem dobrých sportovních výsledků.
20. Používáme kvalitní vzduchové filtry od renomované holandské firmy TWIN AIR a také od firmy POLINI. Tyto vzduchové filtry jsou speciálně vyvinuty pro motocross aby filtrovali vzduch od nečistot a tím zajistily kvalitní a výkonný chod motoru.
21. Na to, aby motocykl rychle reagoval na potřeby jezdce používáme rychlopaly od renomované italské firmy DOMINO, které mají vysokou kvalitu a výdrž a poskytují motocyklu patřičnou dynamiku.
22. Na brzdění motocyklu používáme špičkové brzdové systémy od známé italské firmy FORMULA, která je specialistou na brzdové systémy a vyrábí je s použitím nejmodernějších technologií pro sportovní motocykly. Vyznačují se vynikajícími brzdnými vlastnostmi, nízkou váhou. Tyto námi používané brzdové systémy jsou z duralu a jsou speciálně vyráběny pro naše motocykly.
Při konstrukcí jsme použili nejkvalitnější díly a komponenty od renomovaných světových výrobců pro zajištění nejlepší kvality a technické úrovně našich motocyklů s ohledem na životnost, bezpečnost a dosažení co nejlepších sportovních výsledků a spokojenosti jezdce.
CSM PROPRACOVANÝ DESIGN
Dravý design připomíná velké cross motocykly
Myšlenkou našich konstruktérů a designérů bylo, aby náš motocykl připomínal a vypadal jako velký motocykl pro dospělé a nevypadal jako klasický dětský minicross jak ho tradičně známe. Vnesli jsme moderní designové prvky do tvarů karoserie a přitom jsme dbali na to, aby byly praktické, efektivní a samozřejmě designově nadčasové. Linie motocyklu jsou ve sportovním duchu s dravým pohledem.
CSM BEZPEČNOST JEZDCE
Na bezpečnost jezdce je kladen maximální důraz
Při konstrukcí motocyklu se klade důraz na bezpečnost jezdce a ergonomii. Všechny části motocyklu byly vyvinuty tak, aby při se při kolizi maximálně eliminovala možnost poranění jezdce. Námi propracovaným a testovaným designem a tvary karosérie se úrazům jezdce významně předchází. Sériově se dodává kvalitní chránič řídítek ve dvou provedeních a to s hrazdou nebo bez ní. Motocykl je označen všemi potřebnými upozorněními, tak aby byla zachována informovanost o bezpečnosti jízdy. V návodu je podrobně popsán každý postup jak připravit motocykl na jízdu a jak s ním zacházet. Jezdec by měl být patřičně oblečen a vyzbrojen ochrannými prvky, jako je přilba, rukavice, holínky, chrániče, brýle a vhodné oblečení. Všechny zmíněné prvky jsou nezbytné při jízdě na našem motocyklu, protože se jedná o motocykl, s kterým se můžete bez jakýchkoliv úprav přihlásit na oficiální závody.
CSM ŠPIČKOVÉ TECHNOLOGIE
Motocykl vysoké konstrukční vyspělosti
Při vývoji konstrukce a podvozkové části se přihlíželo k ergonomii motocyklu, jízdním vlastnostem a samozřejmě posedu jezdce a jeho pracovní oblasti, tak aby se mohl velmi dobře pohybovat a vyvažovat motocykl při jízdě. Proto jsme prodloužili rozvor abychom zvýšili stabilitu motocyklu a samozřejmě tím umožnily lepší a efektivní využití trakčního výkonu motoru. Udělali jsme další zásadní změny a technická vylepšení k zlepšení kvality podvozku a jízdních vlastností našich motocyklů.Na objednávku
|